Verzend- en leveringsbeleid

Levertijd & verzendkosten

Na het plaatsen van uw bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen┬á worden binnen 3 werkdagen verzonden. Producten op maat, hiervoor geldt een levertijd van 5 werkdagen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn ingredi├źnten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd.

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL of GLS. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Bedenktijd/retour

Een klant heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan te melden voor retour. Na deze periode heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.

 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken via het whatsapp button rechtsonder op onze website.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zilvervisje.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling betalen via Ideal.

Open chat
1
Kan ik u helpen?
Hallo u spreekt nu met Fred,
Waar kan ik u mee verder helpen?